Tuesday, April 5, 2011

KOSMO


SERUM ATASI MASALAH RAMBUT GUGUR DICIPTA
SERDANG – Setiap wanita biasanya mahu rambut yang cantik dan sihat kerana ia dianggap mahkota mereka. Kepada lelaki, ia juga membantu penampilan diri.
Namun, apabila usia semakin meningkat, penghasilan folikel rambut semakin menurun dan mengakibatkan rambut mula menjadi putih dan gugur.
Bagaimanapun, Tropica Bioherb Industries (Tropica) yang beroperasi di Butterworth sejak setahun lalu telah memperkenalkan krim rawatan rambut sebagai alternatif dalam mengembalikan kesihatan rambut bermasalah.
Pengurus Pemasaran Tropica, Abdul Samad Omar berkata, kesemua bahan yang digunakan terdiri daripada serum yang dihasilkan daripada tujuh herba dan tumbuhan semula jadi serta tidak melibatkan sebarang bahan kimia.

-= Metro newspaper "Keajaiban Produk Rawatan Herba Tropica Bioherb" . =- 

TESTIMONI

Testimoni 1 :( Pn Noraini Binti Husin – Penjawat Awam ): Saya menggalami masalah rambut gugur yang teruk dan telah mencuba pelbagai produk dipasaran tetapi tidak berjaya sehinggalah saya diperkenalkan produk rawatan rambut tropica bioherb.Setelah seminggu saya mencuba ternyata keberkesanan produk ini amat berkesan sekali.Keguguran rambut saya yang teruk sebelum ini telah berhenti dan kini rambut saya kembali lebat dan sihat.


Testimoni 2: ( Dato Zulkifli Bin Abas – Ahli Korporat) Saya menghadapi masalah rambut jarang dan hampir botak. Rambut saya juga kerap gugur. Saya telah menggunakan semua produk-produk rawatan rambut yang berada dipasaran dan telah menghabiskan berpuluh ribu sehingga saya ke luar Negara bagi mendapatkan rawatan dan semuanya tidak menjadi. Apabila saya diperkenalkan produk rawatan rambut tropica bioherb ini saya ternyata tidak percaya dan yakin kerana dengan berpuluh ribupun rawatan tidak berkesan, inikan produk yang harganya tidak sampai RM50.Tapi oleh kerana harganya murah saya membeli dan mencuba. Alangkah terperanjatnya saya setelah menggunakannya selama satu bulan keguguran rambut saya berhenti, rambut tumbuh dengan lebat sekali. Untuk pengetahuan semua pengguna saya telah membuat kenduri kesyukuran kerana masalah rambut saya selesai hanya dengan produk rawatan yang tidak sampai RM50 sahaja...hebat..!!


GAMBAR 1 :Pelanggan yang berjaya mengatasi masalah uban, kelumumur dan sakit kepala
GAMBAR 2:Pengunjung booth Tropica Bioherb di MAHA 2010
GAMBAR 3:Rawatan rambut di booth Tropica Bioherb MAHA 2010
GAMBAR 4:Pengunjung booth Tropica Bioherb di MAHA 2010





No comments:

Post a Comment