Wednesday, April 6, 2011

SYAMPO HERBA (150ml) Hair Re Born - Tropica Bioherb Industries


SYAMPU HERBA(150ml)
HARGA S/M: RM 35 S/S:RM 40


SYAMPU HERBA-'HAIR RE-BORN'
Syampu herba 'hair re-born' difomulasi dari ekstraks herba terbaik seperti limau purut, buah mengkudu, serai wangi, bunga raya putih dan lidah buaya. Campuran enzim buah-buahan yang menghasilkan mikroorganisma penting pada rambut menjadikan kesan yang sungguh ajaib pada rambut yang bermasalah seperti gugur, gatal,klemumur, kudis, rambut pecah dan kusut. Membantu pertumbuhan rambut baruserta menguatkan struktur rambut. Membuang panas kepala dan tekanan perasaan.

CARA PENGGUNAAN
Basahkan rambut dan ratakan syampo sepenuhnya pada kulit kepala serta struktur rambut. Urut perlahan-lahan selama 3 minit bagi berlaku penyerapan ektraks herba dan mikroorganisma ke dalam kulit kepala. bilas rambut dan keringkan 80%, sapukan serum atau krim rambut herba tropika bioherb. Urut kepala selama 5 minit.

BAHAN-BAHAN
Dl Water, Enzim buah-buahan, ekstrak herba, ekstrak serai wangi, minyak jojoba, minyak kelapa dara, ekstrak alovera, n70,dimethicomol, cocomid DEA, lanolin, cocomidopropyl, betainne, carbomer,disodium edta, panthenol, glyceryl monostearate, methylylchloroisathiazo linone.

No comments:

Post a Comment